هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

۲۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

داشتن هفته ای پربار، به دغدغه های اصلی شما و زمانی که صرف انجام کار ها می کنید بستگی دارد. سخت کار کردن، لرزوما به معنی پربار بودن نیست. همیشه راهی آسان تر برای انجام کار ها وجود دارد؛ آن را پیدا کنید، هوشمندانه تر کار کنید و کار های بیشتری در طول هفته انجام دهید.
هر فرد در زندگی خود آمال و آرزوهایی دارد که برای رسیدن به آن‌ها تلاش می‌کند. اما باید توجه داشت، اولین گام برای تحقق آرزوها، برنامه‌ریزی صحیح است.
در ادامه مطلب شیوه برنامه‌ریزی در یک هفته را به شما نشان خواهیم داد.

  • سمینار ما

عدم ارتباط اجتماعی با دیگران

بسیاری از کسانی که در مهارت های اجتماعی مشکل دارند، ریشه های آن را در دوران کودکی شان می جویند. در این مقاله به برخی از فاکتورهای مادرزادی و اکتسابی که منجر به ضعف در مهارت های اجتماعی می شود اشاره خواهد شد. در این مقاله برای سادگی از واژه «علت» استفاده شده است اما این بدین معنی نیست که اگر این علت در کسی وجود داشت حتما در مهارت های اجتماعی ضعیف است. ذکر این علت ها برای این است تا کسانی که می خواهند مهارت های اجتماعی بهتری داشته باشند را سقلمه بزند.

مشکلات اجتماعی در اثر ترکیبی از این علت ها بوجود می آید. این علت ها باعث منجر شدن به موارد زیر در کسانی که بدان مبتلا هستند می شود :
- در مورد ارزش خود احساس ناراحتی و نا امنی می کنند
- در مورد توانمندی شان در انجام کارها در جمع، دچار شک می شوند
- در موقعیت های اجتماعی احساس اضطراب و نگرانی می کنند
- ناکامی در کسب تجربه در فعالیت های اجتماعی
- عادت به رفتارها و عقاید اجتماعی مضر به جای یادگیری رفتارها و عقاید اجتماعی مفید


  • سمینار ما

چگونه شما حجم زیادی مطلب را از جاهای مختلفی مثل کتاب‌ها و نوشته‌ها را وارد بخش قابل‌اعتمادی از ذهن خود می‌کنید؟ برای بسیاری این کاری بس دشوار است! لذا برای آسان‌تر شدن یادگیری مطالب در اینجا باهم چند مرحله را مرور می‌کنیم که اگر شما این مراحل را انجام دهید نه تنها مطالعه کردن دیگر برای شما دشوار نخواهد بود بلکه این امر برای شما لذت‌بخش خواهد شد.

۱- مطالب را برای خود جالب و جذاب کنید

یک بحث کاملاً جدی و منطقی انگیزه لازم را به شما نمی‌دهد و شما بعد از مدت کوتاهی دلسرد شده و مطالعه کردن را رها می‌کنید، و تجربه نیز ثابت کرده که انگیزه‌هایی مثل رفتن به دانشگاه خوب و یا ساختن آینده‌ای رویایی نیز انگیزش لازم را برای شخص فراهم نمی‌کند، حال سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که چگونه مطالبی  که قرار است بیاموزیم را برای خود جذاب و لذت‌بخش کنیم تا از خواندن و فراگیری آن‌ها خسته نشویم؟ بایستی همیشه به کار خود به هر طریق ممکن عشق بورزیم و زیبایی‌ها و کاربردهای آن را در زندگی خود مشاهده کنیم، مثلاً اگر شیمی و یا فیزیک و یا دروسی از این قبیل می‌خوانید با انجام دادن آزمایشی کاربرد آن مطالب را ببینید و یا اگر دروس نظری مثل ریاضی را می‌خوانید با اثبات کردن فرمول‌ها به یادگیری و جذاب کردن مطالب به خود کمک کنید و یا وقتی که به تفریح می‌روید به گوشه و کنار توجه کنید و به دنبال کاربرد مطالب خوانده‌شده بگردید.

  • سمینار ما

اولین قدم در یادگیری زبان البته که انتخاب یک زبان خارجی برای یادگیری است. اگر در حال حاضر یک زبان را انتخاب کرده اید، مستقیما به این عادات روی بیاورید. اما اگر هنوز تصمیم نگرفته اید, در اینجا پرسش هایی است که باید از خودتان بپرسید: این همان زبانی است که همیشه می خواستید یاد بگیرید؟ اگر چند مورد است با توجه به محل سکونت تان و برنامه های زندگی تان کدام زبان در حال حاضر یادگیری اش برایتان منفعت بیشتری بهمراه دارد؟ اگر باز هم چند مورد است با احساس درونی تان آنرا انتخاب کنید.

1- شوهای تلویزیونی، فیلم های سینمایی را به زبان مورد نظرتان و با زیرنویس تماشا کنید.

کاملا با اینکار پیشرفت می کنید. تنها چیزی که می خواهم اضافه کنم این استکه اگر تنها یک برنامه در حال حاضر و یا کلا تماشا کنید اینکار آنقدر ها هم برایتان تاثیر نخواهد داشت. پیگیری و تعهد شما خودش باعث ایجاد تفاوت میشود. اگر حداقل نصفی از زمانی را که صرف تماشای برنامه می کنید به زیر نویس ها اختصاص بدهید. با اینکار نتایج چشمگیری را در طول زمان خواهید دید.
همچنین البته که می توانید برنامه ها را با زبان مورد نظر فقط با زیر نویس تماشا کنید، اما تلفظ صحیح آنرا متوجه نخواهید شد.

  • سمینار ما

ثروتمندان پولشان را به نحو متفاوتی نسبت به دیگران مدیریت می‌کنند. آنها تصمیم‌های متفاوتی می‌گیرند و نظر کاملاً متفاوتی نسبت به دیگران در مورد پول دارند. اما حتی اگر ثروتمند هم نباشید، می‌توانید پولتان را به روش آنها مدیریت کنید. ۱۰ روش کاربردی وجود دارد که ثروتمندان پولشان را متفاوت از هر کس دیگر مدیریت می‌کنند.

۱ . ثروتمندان لذتها را به تاخیر می‌اندازند

انسانها در مواجهه با لذتهای زندگی رفتارهای عجیب و متفاوتی دارند. ما همه عاشق این لذتها هستیم. این رفتار از گذشته‌های دور در ما بوجود آمده است. وقتیکه برای ثروتمند شدن تلاش می‌کنید، میل به لذتهای فوری نه تنها هیچ کمکی به شما در این جهت نمی‌کند بلکه به شما صدمه می‌زند. بهتر است حد تعادل را نگه دارید و تصمیماتی که در این رابطه می‌گیرید و باعث افزایش بیش از اندازه هزینه‌های جاری شما می‌شود را متوقف کنید و به ثروت آینده خود بیاندیشید.


  • سمینار ما

این بار استاد مرتضی جاوید در این ویدئو به راز اصلی تغییر میپردازد...
خیلی از ما آدمها دوست داریم تغییر کنیم اما نمیدانیم چطور؟
خیلی ها میگویند ما نمیخواهیم دروغ بگوییم ، اما نمیدانیم چطور؟
میخواهیم اسراف نکنیم ، اما نمیدانیم چطور؟
میخواهیم کتابخوان شویم ، اما نمیدانیم چطور؟
میخواهم ورزشکار شوم ، اما نمیدانیم چطور؟
میخواهیم یک عادت مثبت در خود ایجاد کنیم ، اما نمیدانیم چطور؟

طبق گفته های استاد جاوید :
خیلی از انسان ها کمال گرا هستند ، و یک دفعه دوست دارند همه کارهایشان درست شود .
خب سنگ بزرگ نشانه نزدن است !!
اما راز اصلی تغییر چیست ؟
اگر میخواهید تغییرات مثبت در زندگیتان ایجاد کنید و نمیخواهید شعار بدهید با ما همراه شوید ...


  • سمینار ما

تولدی در تاریکی

موفقیت یک جاده خلوت خلوت است
افراد بسیار کمی حاضر هستند که درد، فداکاری های یا هوشمندی را تحمل میکنند تا موفق شوند...
کلیپ انگیزشی «تولدی در تاریکی» یکی از کلیپهای انگیزشی و تاثیر گذار برای ایجاد انگیزه شما است که داستان رنج های شما و فداکاری های شما را در راستای موفقیت به صورت کاملا زیبا به تصویر می کشد.

با دیدن این ویدئوی انگیزشی بسیار جذاب و ارائه نظراتتان و پاسخ به سوالات برنده هدیه 2.000.000 ریالی استفاده از محصولات سمینار ما شوید!!!

در این کلیپ شما با سوالاتی نظیر سوالات زیر روبرو می شوید:
چگونه میفهمید که در مسیر درست زندگی خود قرار دارید؟
چه چیزی باعث می شود رنجتان شما را به سمت عالی بودن سوق دهد؟
رسالت شخصی خود را چگونه انتخاب میکنید و از کجا تشخیص می دهید که رسالت درستی را نسبت به شخص خودتان انتخاب کرده اید؟

با توجه به اینکه این کلیپ های انگیزشی حاوی سوالات متعددی است و دارای هدف ها و پیام های آموزشی است، به یکی از کاربران که بهترین پاسخ به سوالات فوق را در قسمت نظرات بگذارند، تا سقف 2.000.000 ریال از محصولات سمینار ما، هدیه ای ارزشمند اهدا می شود.

به 3 نظر جنجالی از دیدگاه مخاطبین و پربحث ترین نظرات، 5 کتاب الکترونیکی موجود در فروشگاه محصولات دانلودی هدیه داده می شود.

معیار بهترین پاسخ :
بیشترین امتیاز از دیدگاه مخاطبین
داوری توسط اساتید سمینار ما و انتخاب بهترین پاسخ
مهلت ارائه نظرات : شنبه ، 30 خردادماه

با توجه به درخواست های مکرر شما عزیزان این کلیپ را به صورت دوبله، و با کیفیت استودیویی تهیه و تدوین شده است.
همچنین لینک دانلود هم برایتان تدوین شده است که میتوانید این کلیپ را با کیفیت بالا دانلود کنید و هر روز صبح این کلیپ را ببینید.


  • سمینار ما

چگونه با پرورش دیدگاه های مثبت خود را باور کنیم ؟

آیا ضعف هایتان موجب ناراحتی و افسردگی تان شده اند؟ اگر پاسختان مثبت است پس حالا وقت آن است که خود را به خاطر آنچه که هستید دوست داشته باشید و عاشق خود شوید. آغوش خود را به روی ضعف های خود بگشایید و خود را آنگونه که هستید، به طور کامل بپذیرید.
یکی از چیزهایی که مانع پیشرفت ما می شود اینست که نمی توانیم خودمان را دوست داشته باشیم ، ما خودمان را لایق موفقیت نمی دانیم چرا که اعتقاد داریم دارای کاستی های زیادی هستیم ، در ادامه به 7 نکته اشاره می کنیم تا بتوانید کاستی هایتان را در آغوش بگیرید :


  • سمینار ما

چگونه متن سخنرانی خود را آماده کنیم ؟

اغلب افراد ترجیح می دهند دندانشان کشیده شود، در عوض در مقابل مردم صحبت [سخنرانی] نکنند.
شما باید قادر باشید یک سخنرانی حرفه ای مناسب ارائه دهید و موضوع موردنظر خودتان را به خوبی عرضه کنید وگرنه اعتبار شما و بنابراین شخصیت حرفه ای تان، صدمه خواهد خورد. شما نمی توانید در این مورد مطالعه کنید، فقط باید آن را انجام دهید و از اشتباهات خود بیاموزید.

در این مقاله 8 راهکار اصلی و اساسی را توضیح خواهیم داد که میتواند در آماده کردن متن سخنرانی به شما کمک کند:


  • سمینار ما

رازهای ارتباطی زنان

زنان دوست دارند حرف بزنند، فکر و احساس خود را بلند بیان میکنند، با جزئیات ارتباط برقرار میکنند، از صحبت کردن بعنوان راهی برای فرار از تنش استفاده میکنند، ناراحتی مردان را دست کم میگیرند.

پنج راز راجع به نحوه ارتباط زنان :

راز یک : زنان دوست دارند حرف بزنند زیرا باعث برقراری ارتباط میشود.
راز دو : زنان فکر و احساس خود را بلند بیان میکنند.
راز سه : زنان با جزئیات ارتباط برقرار میکنند .
راز چهار : زنان از صحبت کردن بعنوان راهی برای فرار از تنش استفاده میکنند.
راز پنج : زنان ناراحتی مردان را دست کم میگیرند.


  • سمینار ما