هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بسیاری از ما به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم تا بتوانیم درآمد خود را افزایش داده و زندگی بهتری داشته باشیم. برخی افراد برای دستیابی به این هدف، دو و یا سه شیفت کار می کنند تا بتوانند به اهداف مورد نظر خود دست یابند. با این وجود بیشتر مردم نمی توانند به آرزوهای خود جامه عمل بپوشانند.

اما زندگی برای تمام مردم یکسان نیست و ما کسانی را می شناسیم که در اوج جوانی به تمامی خواسته هایشان رسیده اند. اگر کمی در زندگی افراد موفق تحقیق و تفحص کنید، متوجه می شوید که با یک شیفت کار کردن نیز می توان به آرزوهای بزرگ رسید. تنها کافی است کمی بیشتر از ذهن و قدرت تفکر خود بهره بگیرید و راه درست را برگزینید. با این حال برای رسیدن به موفقیت، میانبرها و ترفندهایی وجود دارند که می توانند شما را زودتر به مقصد برسانند.
ما در این مطلب قصد داریم توصیه های مهم افراد موفق و ثروتمند را برای شما بازگو کنیم. تا پایان مقاله همراه باشید.



  • سمینار ما

یک نتورکر موفق اهداف زندگیش را بطور دقیق روی کاغذ می نویسید. چرا؟ زیرا اولین قدم برای شروع این کار تعیین هدف است. برای کشتی، که هدفی نداشته باشد باد موافق و مخالف بی معنی است.

یک نتورکر موفق هر روز نسبت به روز گذشته اطلاعاتش را در زمینه کارش بالا میبرد، زیرا سرمایه واقعی در این کار اطلاعات است. در موج سوم فقیر کسی است که اطلاعات نداشته باشد.

یک نتورکر موفق ….

یک نتورکر موفق برای کار کردن بایستی فرد متعهدی نسبت به اهداف و زیر مجموعه هایش باشد در غیر اینصورت شکست خواهد خورد.

یک نتورکر موفق هیچگاه وقت خود را صرف کارهای بی ارزش نمیکند چون در این حرفه هر چقدر وقت بیشتری صرف کند موفقیت بیشتری بدست خواهد آورد.

یک نتورکر موفق سعی میکند روز بروز در رفتار خود تجدید نظر کند چون روزی الگوی یک سازمان بزرگ خواهد بود.

  • سمینار ما

هر کس دوست دارد داستانهای مربوط به موفقیت دیگران را بخواند . مخصوصا داستانهایی درباره ی کسی که از فردی به معنای واقعی کلمه هیچکاره که هیچ مهارت و تخصصی نداشت و به یک غول "network marketing " در آمد.بسیاری از عامه ی مردم رویای شروع یک تجارت کوچک را دارند . مثل خرید و فروش الکترونیکی یا"e - cammerce" . امروزه می بینید که تجارت الکترونیک (e - business  )تبدیل به فرصت بزرگی برای صنعت " N . M "شده است .آنچه شما را تبدیل به یک نابغه میکند استفاده از یک فرصت آماده و جذاب نیست بلکه « هدفگذاری» «استقامت» و «پشتکار» و «توانایی» غلبه بر مشکلات و بداقبالی هاست.

  • سمینار ما

تا به حال به این نکته فکر کردید ؟ بله با شما هستم که تازه وارد سیستم شده اید و دارید پرزنت میگذارید و همچنین با شما که ۲ نفر های خود را گرفتید و حتی با شما کهه تعادل ۱۰ - ۲۰ - ۳۵ -۵۰ و بالا تر دارید آیا شما می خواهید یک نتورکر شوید؟ پاتمن میگه هر کس میخواهد یک لیدر شود باید یک نتورکر خوب باشد تا بتواند اولین قدم را بسمت لیدر شدن با چند هزار زیر مجموعه بردارد.یک نتورکر اولین کارش مشورت مشورت و مشورت است. یک نتورکر رویا و هدف دارد.یک نتورکر نسبت به خود و زیر مجموعه اش تعهد دارد. یک نتورکر کتاب پنیر را راهی برای موفقیت خود میداند. یک نتورکر تفکر مثبت دارد .یک نتورکر توانایی فالو کردن را دارد.یک نتورکر سعی میکند از دکتر دست خود برای رشد زیر مجموعه هایش کمک بگیرد.یک نتورکر دندانه های کلید را رعایت میکند.یک نتورکر به چگونگی عمل‌کرد Feel, Felt, Found  واقف است.یک نتورکر میداند چه نووع کسب و کاری را به دیگران پیشنهاد میدهد .و یک نتورکر  سحیر خیز است و اول صبح  قورباقه را قورت میدهد .

  • سمینار ما

کتاب: فروش موفق – کتابخانه موفقیت برایان تریسی

جدیدترین کتاب ۲۰۱۵ برایان تریسی به زبان فارسی
فروش موفق

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:

• سه کلید قانع کردن افراد
• جذب حرفه‌ای مشتریان
• پاسخ به اعتراضات مشتریان
• روش‌های ارائه خدمات عالی به مشتریان
• مدیریت موثر زمان
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر

  • سمینار ما

کتاب: رهبری کسب‌وکار – کتابخانه موفقیت برایان تریسی

جدیدترین کتاب ۲۰۱۴ برایان تریسی به زبان فارسی
رهبری کسب‌وکار
 
 

در این کتاب به مطالب زیر پرداخته می‌شود:

• ایجاد یک تیم قهرمان
• ایجاد ارتباط با دیگران
• چگونه مانند یک رهبر کسب‌و‌کار زندگی کنیم
• چگونه استراتژی داشته باشیم
• ارتقا قابلیت‌های رهبری کسب‌و‌کار
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر

 
 

 

  • سمینار ما

جدیدترین کتاب ۲۰۱۴ برایان تریسی به زبان فارسی
مدیریت زمان
۲۱ فن مدیریت زمان برای آزاد کردن ۲ ساعت وقت در روز

با استفاده از روش‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانید در هر روز کاری دو ساعت وقت بیشتر داشته باشید

و خروجی و بهره‌وری خود را دو برابر کنید

موفقیت این تکنیک‌ها برای هزاران مدیر اثبات شده است و تا زمانی که چهار عامل معروف بهره‌وری را با خود داشته باشید، برای شما نیز موفقیت‌آمیز خواهد بود. 

در کتاب «مدیریت زمان» به مطالب زیر پرداخته می‌شود:
• روش کنترل وقفه‌ها، ایمیل‌ها، جلسات و تماس‌های تلفنی

• چهار عامل کلیدی بهره‌وری
• اختصاص زمان برای کارهای با اولویت بالا
• غلبه بر تعلل و به تعویق انداختن کارها
• روش‌های واگذاری و حذف کارها
• و ده‌ها نکته کاربردی دیگر

  • سمینار ما

قسمتی از متن کتاب:

با ارزش ترین متاع در دنیا طلا یا الماس نیست جذبه است.
اعتبار شما افکار و صحبت های مردم درباره شما در غیابتان با ارزش ترین سرمایه شخصی و حرفه ای شما است.
با جذبه بودن را از خانواده شروع و به تمامی افراد گسترش دهید.
برای با جذبه بودن باید به چهره افراد دقت کرد ….. اشتیاق و صمیمیت از خود نشان داد و دیگران را دوست داشت و اینکه مهم نباشد که آیا دیگران من را دوست دارند یا خیر.
جذبه را باید در خود رشد بدهیم یعنی باید به راهکارهای با جذبه بودن عمل کنیم.
برای با جذبه بودن باید به صحبت های طرف مقابل گوش بدهید و طوری رفتار کنید که گویی هر کلمه ای که به زبان می آورد مهم است و تمام توجهتان را به او بدهید.
افراد با جذبه از لذت بخشیدن به دیگران لذت زیادی می برند.
به دیگران احساس ارزشمند بودن ببخشید.
شما باید با جذبه٬ متقاعد کننده و قابل تحسین باشید.
بیشتر گوش بدهید = نکته ای ساده اما مهم!
برای با جذبه بودن باید قضاوت را به تعویق انداخت.
به مردم احساس خاص بودن ببخشید.
مردم اهمیت نمی دهند چقدر می دانید تا زمانی که بدانند چقدر اهمیت می دهید.
هسته ی شخصیت اعتماد به نفس است یا : چه قدر خود را دوست دارید؟!
راز جذبه ساده است : کاری کنید که دیگران احساس ارزشمند بودن کنند.

  • سمینار ما

 دانلود رایگان کتاب قدرت بیان

فهرست کتاب قدرت بیان نوشته برایان تریسی


مقدمه – حرف بزن تا برنده شوی
◦فصل اول – هنر صحبت کردن و فن بلاغت
◦فصل دوم – برنامه‏ ریزی و آمادگی تسهیل شده است
◦فصل سوم – اعتماد به نفس و تسلط ذهنی ؛ از بین بردن ترس از صحبت کردن میان جمع
◦فصل چهارم – در برخورد با همه مخاطبان ، قوی باشید
◦فصل پنجم – تسلط بر سخنرانی در گروه‏های کوچک
◦فصل ششم – تسلط در جلسات و مذاکرات در گروه‏های کوچک
◦فصل هفتم – تلسط به تریبون ؛ تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان زیاد
◦فصل هشتم – تسلط صوتی ؛ تکنیک‏های قوی صدا
◦فصل نهم – ترفندهای تجارت ؛ تکنیک‏های سخنران برتر
◦فصل دهم – کنترل محیط
◦فصل یازدهم – سخنرانی را با موفقیت تمام کنید؛ مخاطبان را مشتاق رها کنید
◦فصل دوازدهم – سخنرانی‏های ترغیب کننده تجاری

  • سمینار ما