هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

جملات انگیزشی و الهام بخش از آنتونی رابینز

جملات انگیزشی و الهام بخش در مورد موفقیت و انگیزه، باعث می شوند که روزها و هفته های سخت را به راحتی و با باور بیشتری پشت سر بگذاریم و شجاعت دنبال کردن اهداف و رسیدن به رویاهایمان را پیدا کنیم. در اینجا یک مجموعه بسیار زیبا از 50 جمله انگیزشی و الهام بخش تکان دهنده از آنتونی رابینز انتخاب کردیم که بیشترین بازخورد و اشتراک گذاری را از سوی کاربران داشتند.


15 جمله انگیزشی از آنتونی رابینز


  • سمینار ما

چه چیزی یک فروشنده خوب را از یک فروشنده فوق العاده جدا می کند؟

فروشندگی یکی از سخت ترین شغل های دنیا را دارند. آنها روزانه جواب های منفی بسیاری می شنوند ، داشتن یک فروش مستلزم این است که تماس پشت تماس، ایمیل پشت ایمیل داشته باشید و "نه" پشت "نه" بشنوید .

امّا، فروشندگان فوق العاده، متفکران و رهبرانی هستند که با نه شنیدن های بسیار، ترس و شرایط زمانی سخت سروکار داشته اند. و میشه به نوعی گفت که اونها قید زندگی آرام را زده اند و شانشان را امتحان کرده و در مقابله با شکست موفق شده‌اند. چند دقیقه ای برای این که فروشندهای موفق دنیا چه جملاتی را گفتند زمان بگذارید این گفته ها رو در ذهن خودتون برای استفاده در تماس بعدی نگه دارید ، فکر میکنیم حتما نتیجه بهتری خواهید گرفت .






  • سمینار ما

زبان بدن یک ارتباط غیرکلامی است که ما به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه از آن استفاده می‌کنیم. (بسیاری از افراد حرفه‌ای در کسب ‌و کار معتقد هستند که نباید از اهمیت زبان بدن غافل شد. به همین دلیل قصد داریم با آموزش 23 ترفند، شما را در استفاده هرچه بهتر از زبان بدن یاری دهیم. با سمینارما همراه شوید.)


این ارتباط غیرکلامی شامل ارسال و دریافت سیگنال‌های بدون کلام می‌شود. گفته می‌شود که ارتباطات خوب پایه و اساس رابطه‌های موفق است، بنابراین توانایی شناخت و استفاده درست از رابطه‌ی غیرکلامی یا همان زبان بدن ابزار قدرتمندی است که به شما این امکان را می‌دهد که منظور واقعی‌تان را به فرد مقابل برسانید و تعامل با دیگران را به یک تجربه‌ی آسان و لذت‌بخش تبدیل کنید. در این مقاله با ۲۳ ترفند زبان بدن آشنا می‌شوید که شما را دوست‌داشتنی می‌کند.


شما در طول روز سیگنال‌هایی را به مردم ارسال می‌کنید، بدون اینکه توجهی به آنها داشته باشید. نحوه‌‌ای که چشمان‌تان را حرکت می‌دهید و نحوه‌ای که با کسی دست می‌دهید نمونه‌های این سیگنال‌ها هستند. ممکن است با استفاده از زبان بدن، سیگنال‌های ناخودآگاهی را ارسال کنید که یا سبب شوند دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند یا حداقل حرف شما را اجمالا درست فرض کنند. هر زمان که درباره‌ی این مهارت‌ها صحبت می‌کنم، همیشه یک یا دو نفر هستند که از «اثر گذاشتن» بر دیگران به وسیله‌ی ترفندهای روانی احساس ناراحتی می‌کنند.


  • سمینار ما

هیچ شکی نیست که افراد موفق در زندگی شخصیشان برنامه و روال مشخصی دارند، که دقیقا همین موضوع در بسیاری از مواقع باعث پیروزیشان شده .همه کسانیکه توانسته‌‌اند به موفقیت‌های چشمگیر کاری دست پیدا کنند، به این نتیجه رسیده‌اند که باید ساعات اولیه روزشان را وقف فعالیت‌هایی کنند که برای خودشان بالاترین درجه اولویت را دارد چون بلافاصله با شروع روز درگیر اولویت‌های دیگران خواهند شد.

آیا تا به حال حس کرده اید اگر روز را بهتر شروع می کردید کارهایتان بهتر پیش می رفت؟ شروع خوب یک روز می تواند تفاوت بین فرصت های از دست رفته و موفقیت باشد. چه کاری می توانید برای شروع خوب یک روز انجام دهید؟
در این نوشته ۱۰ کار افراد موفق قبل از صبحانه، بیان شده اند و شما می تونید از آن ها برای موفقیت شغلی استفاده کنید.اگر واقعا می خواهید پا جای پای افراد موفق بگذارید باید درک کنید که زمان بسیار مهم است و باید از هر لحظه استفاده کنید. شما باید کارهایی را که به طور معمول قبل از صبحانه انجام می دهید لیست کرده و با این ۱۰ مورد مقایسه کنید.
دوست دارید بدانید که کارفرمایان و مدیران بزرگ درست بعد از بیدار شدن از خواب چه می‌کنند؟ در زیر به ۱0 مورد از فعالیت‌های صبحگاهی آنها اشاره می‌کنیم.





  • سمینار ما