هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

محمدعلی کلی قهرمان سنگین‌وزن جهان در رشته بوکس، یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های ورزشی تاریخ بود. او در تاریخ سوم ژوئن سال جاری درگذشت. کلی علاوه بر موفقیت‌های زیادی که در رشته‌ی ورزشی خود داشت، به عنوان اسطوره‌ای انسانی نیز شناخته می‌شد و جملات و سخنان او برای بسیاری از مردم، جذاب و تاثیرگذار بودند. در ادامه با سمینارما همراه باشید.



محمدعلی کلی، در تاریخ سوم ژوئن سال جاری میلادی پس از تحمل سال‌ها بیماری پارکینسون، درگذشت. او یکی از پرافتخارترین قهرمانان بوکس سنگین‌وزن جهان بود که قهرمانی جهان و المپیک را در کارنامه‌ی خود داشت. کلی به عنوان یک فعال اجتماعی نیز فعالیت‌های زیادی داشت و افراد زیادی در سرتاسر جهان از رفتارها و سخنان او الهام می‌گرفتند.





  • سمینار ما

عادت کارآفرینان موفق

کار مهمی که یک کارآفرین شایسته باید از پس آن بر بیاید مدیریت کردن تغییر است، اما اکثر کارآفرینان این را فراموش می کنند که با بزرگ شدن رؤیایشان از یک استارتاپ به یک کسب و کار در حال رشد، خودشان نیز باید تغییر کنند. بیشتر آنها با توسعه ی محصول، بازاریابی و فروش شروع می کنند اما برای رسیدن به موقعیت استخدام و راهنمایی کردن دیگران، تدوین فرایند های قابل تکرار و تمرکز روی استراتژی آینده ی خود مشکل دارند.



برای مثال، زمانی یک شبکه ی اجتماعی وجود داشت به نام Friendster، که اعتبار رواج شبکه های اجتماعی از سال ۲۰۰۲ را به پای آن می نوشتند. بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند جاناتان آبرامز، مؤسس این شبکه ی اجتماعی، نتوانست مدیریت حرفه ای و منابعی که برای چند برابر شدن آن به آنها احتیاج داشت را به دست بیاورد. از جمله اقدامات او در این راستا، رد کردن پیشنهاد ۳۰ میلیون دلاری گوگل بود که در نهایت باعث شد توسط فیسبوک یعنی رقیبی که بعد از خودش به وجود آمد نابود شود.

چالش این کار این است که از انجام دادن کار، به سراغ مدیریت کردن آن و رهبری کردن دیگران بروید. فرقی نمی کند چقدر متعهد و با استعداد باشید، زمان روزانه ی شما محدود است و در حین رشد و چند برابر شدن کسب و کارتان باید روی کمک دیگران حساب کنید. برخی عادات خاص، از جمله عادت های مهمی که در ادامه به آنها اشاره می شود، در روزهای ابتدایی به خوبی به کار شما می آیند. اما بعد از مدتی با رشد کسب و کارتان به آسانی می توانند به نابودی شما منجر شوند.





  • سمینار ما

علامت که نشان می دهد شما برای کارآفرینی آماده‌اید

«موفقیت یک شبه» اصطلاحی است که این روز ها زیاد می شنویم. اما واقعیت این است که ایده ی «موفقیت یک شبه»، هم مغلطه است و هم یک تناقض فریبنده. موفقیتی که در زندگی دیگران می بینید نتیجه ی سال ها تلاش خاموش و مستمری است که در پس زمینه ی زندگی آنها در جریان بوده است، درست مثل نقاط قوت امروز شما که ریشه در تمرین ها و ممارست های سالیان دراز دارند.



همین مسأله در مورد کارآفرینی نیز صدق می کند. دیمون براون کارآفرین در این مورد می گوید: «من بر خلاف برخی از همکارانم سعی نکردم مالکیت کسب و کارم را نیز خودم در اختیار داشته باشم. در عوض به دنبال علاقه ام یعنی پژوهش پیرامون فناوری و ارتباطات رفتم و متوجه شدم ندایی درونی من را به دنیای استارتاپ ها فرا می خواند. اما تمام قدم هایی که به من اجازه دادند به یک کارآفرین تبدیل شوم در فرصت های پیش رو، و از همه مهم تر، انتخاب های اولیه ی من نهفته بود».

اگر شما هم تصمیم دارید در مسیر کارآفرینی قدم بردارید اما مطمئن نیستید آمادگی لازم برای این کار را دارید یا خیر، الگوهای زیر را در زندگی خود زیر نظر داشته باشید:
در ادامه با سمینارما همراه باشید.


  • سمینار ما

چه کار کنیم تا از شکست پیروزی بسازیم؟

شکست همان فقدان موفقیت است، اما تعریف دقیقش به شما بستگی دارد. شاید کوچکترین چیزها هم شکست محسوب شود.


شاید امروز سر کارتان یک قرارداد فروش عالی را بی خودی به باد داده اید یا گوشی موبایلتان را در یک تاکسی جا گذاشته اید، شاید یک یخچال دسته دوم از سمساری خریدهاید که سر ماه موتورش سوخته و شاید خدای نکرده شکست های بدتری خورده اید.

همه ما شکست میخوریم و همه هم از شکست خوردن متنفریم.


  • سمینار ما