هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

یادگیری آسان زبان خارجی

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

اولین قدم در یادگیری زبان البته که انتخاب یک زبان خارجی برای یادگیری است. اگر در حال حاضر یک زبان را انتخاب کرده اید، مستقیما به این عادات روی بیاورید. اما اگر هنوز تصمیم نگرفته اید, در اینجا پرسش هایی است که باید از خودتان بپرسید: این همان زبانی است که همیشه می خواستید یاد بگیرید؟ اگر چند مورد است با توجه به محل سکونت تان و برنامه های زندگی تان کدام زبان در حال حاضر یادگیری اش برایتان منفعت بیشتری بهمراه دارد؟ اگر باز هم چند مورد است با احساس درونی تان آنرا انتخاب کنید.

1- شوهای تلویزیونی، فیلم های سینمایی را به زبان مورد نظرتان و با زیرنویس تماشا کنید.

کاملا با اینکار پیشرفت می کنید. تنها چیزی که می خواهم اضافه کنم این استکه اگر تنها یک برنامه در حال حاضر و یا کلا تماشا کنید اینکار آنقدر ها هم برایتان تاثیر نخواهد داشت. پیگیری و تعهد شما خودش باعث ایجاد تفاوت میشود. اگر حداقل نصفی از زمانی را که صرف تماشای برنامه می کنید به زیر نویس ها اختصاص بدهید. با اینکار نتایج چشمگیری را در طول زمان خواهید دید.
همچنین البته که می توانید برنامه ها را با زبان مورد نظر فقط با زیر نویس تماشا کنید، اما تلفظ صحیح آنرا متوجه نخواهید شد.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۲۸
  • ۳۱۴ نمایش
  • سمینار ما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی