هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

تحقیقات بر روی افراد موفق نشان داده است که عادات جهانی وجود دارد که باعث می‌شود افراد به برتری فردی دست یابند. همانطور که ارسطو می‌گوید، "ما همان هستیم که مکرراً انجام می‌دهیم. به این ترتیب، برتری یک عمل نیست، یک عادت است." این عادت‌ها ژنتیکی و ذاتی نیستند و عاداتی هستند که می‌توانید کسب کنید.


این 30  عادت که برایتان مطرح می‌کنیم به هر فردی کمک می‌کند برتر باشد. تازمانیکه این عادات را تمرین کنید، برتری همیشه با شما خواهد بود. در ادامه این اینفوگرافیک با ما همراه باشید.


کلیک کنید :


  • سمینار ما

زمان مطالعه خود را مدیریت کنید


بارها شنیده ایم که دانش آموز یا دانشجویی می گوید : (دیگرحال و حوصله خواندن این کتاب را ندارم ) و یا (۱۰ بار خواندم و تکرار کردم ولی بازهم یاد نگرفتم) در این موارد مشکل چیست ؟ آیا باید دهها بار درس را تکرارکرد تا یاد گرفت ؟ مطمئنا" اگر چنین باشد ، مطالعه کاری سخت و طاقت فرسا است . اما چنین نیست. واقعیت آن است که این گروه از فراگیران ، روش صحیح مطالعه را نمی دانند و متاسفانه در مدرسه و دانشگاه هم چیزی راجع به چگونه درس خواندن نمی آموزند.


تنها چند ساعت مشخص در یک روز، یک هفته و یک ترم تحصیلی فرصت داریم. نمی توانید میزان ساعات روزانه را تغییر دهید امّا می توانید تصمیم بگیریم که چطور از آنها به خوبی استفاده کنیم. برای موفقیت در مدرسه و دانشگاه، باید به دقت ساعات مطالعه خود را مدیریت کنید.در اینجا روش‌های صحیح مطالعه را برایتان بازگو می‌کنیم تا با رعایت آنها بتوانید نتیجه‌ای را که در انتظار آن هستید به دست آورید.


  • سمینار ما

انسان های مشهور و موفق عموما عادت های عجیبی دارند که در دیگر افراد جامعه کمتر شاهد آنها هستیم. یکی از این عادت ها به تغذیه و نوع خوراک آنها مربوط می گردد که در  برخی موارد چندان عادی به نظر نمی رسند. به طور مثال، آلبرت انیشتین به خوردن ملخ علاقه زیادی داشته یا وارن بافِت برای صبحانه بستنی صرف می کند.

برای آشنایی با دیگر غذاهای عجیب افراد معروف در ادامه همراه ما باشید.



کلیک کنید :

  • سمینار ما

بعضی از کارمندان بهتر از بقیه هستند، ولی اگر کارمندی باشید که در اداره‌تان مشکل ایجاد می‌کنید چه؟ اینکه کارمند بسیار بدی هستید به این معنی که آدم بد، تنبل یا ناموفقی باشید نیست. شاید شرایط شما مطابق شرایط و سبک کاری رئیس‌تان نیست.


شاید در شغل و پیشه اشتباهی مشغول کار هستید. اگر احساس می‌کنید که کار مناسبی انجام نمی‌دهید، پس مهم است دلایل آن را دانسته و گام‌هایی برای اصلاح وضعیت‌تان بردارید. قبل از اینکه بتوانید آن را انجام دهید، شما باید قادر به تشخیص اینکه کارمند بدی هستید یا نه باشید.


در اینفوگرافیک زیر 12 نشانه اینکه کارمند بسیار بدی هستید عنوان شده است. در ادامه با سمینارما همراه باشید:



کلیک کنید :

  • سمینار ما

ویژگی های کارآفرینان موفق چیست؟ آیا شما در مقام یک کارآفرین از کیفیات یک کارآفرین موفق بهره‌مند هستید؟ در اینفوگرافیک زیر به 20 توصیه کارآفرینان موفق پرداخته ایم. صرف نظر از اینکه ما چطور آن را تعریف کنیم، موفقیت می تواند احساس زودگذری بوده و اغلب دشوار به نظر بیاید.


برای کسب اهدافمان به اعتماد به نفس، اشتیاق و اراده نیازمندیم. در اینفوگرافیک زیر 20 کارآفرین و شخصیت موفق کلید رسیدن به موفقیت هایشان را به اشتراک گذاشته اند. در ادامه با سمینارما همراه باشید:


کلیک کنید :

  • سمینار ما