هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

بسیاری از ما این حس را در مورد خودمان تجربه کرده ایم و برایمان مهم بوده که دیگران در مورد ما چه فکری می کنند. این نگرانی اگر همیشگی باشد، مانع از خلاقیت، ایده پردازی و حتی بیان نظر در جمع خواهد شد. به این دلیل که، فرد از اینکه نظرش خوب نباشد یا اشتباه کند یا مورد تمسخر قرار بگیرد، می ترسد.


این نگرانی ها موجب می شوند تا ما خود را دست کم گرفته و ایده هایمان را با کمترین بها در اختیار دیگران قرار دهیم.
نویسنده کتاب پرفروش «ترس از شکست»، به نام «سِث گودین» در کتاب خود نوشته: آنچه ما را کوچک و عقب نگه می دارد، «ترس از انتقاد» است. بنابراین، چگونه می توان نگرانی از طرز فکر دیگران در مورد خود را نادیده گرفت؟


نخستین قدم این است که به یاد داشته باشید بسیاری از مردم شاید این فکر را داشته باشند اما همچنان موفق هستند و دلیلش هم این است که بر ترس از شکست خود غلبه کرده اند. افراد موفق اجازه نمی دهند انتقادها مانع از پیشرفت آنها بشود.


اگر تمایل دارید از یک آدم ساکت و ترسو به یک سخنگوی قابل و موفق تبدیل شوید که شهامت طرح ایده های خود را در جمع دارد، پیشنهاد می کنیم ۴ راهکار زیر را در زندگی خود به کار بگیرید.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۲
  • ۶۸۸ نمایش
  • سمینار ما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی