هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

۱۴ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

با رعایت این 5 نکته از اتلاف وقت در طول روز جلوگیری کنید


تا کنون شده است ساعت به ۳ بعدازظهر برسد و احساس کنید در طول روز هیچکدام از کارهایی که قصد انجامشان را داشته اید به اتمام نرسیده اند یا از آن بدتر روزتان هنوز هیچ دستاوردی نداشته است؟
مسئله ی یاد شده یکی از رایج ترین مشکلات بین کارمندان و البته مدیران شرکت ها و مجموعه های مختلف بوده و هر فردی برای رفع آن ممکن است راه حل های بسیار متفاوتی را داشته باشد، اما اصول کلی وجود دارند که با رعایت آنها می توان تا حد زیادی از درگیر شدن با بحث از دست رفتن زمان بدون به دست آمدن خروجی مطلوب رهایی یافت.




  • سمینار ما

راهکارهایی برای خلاق بودن

خلاقیت یا خلاق بودن کلماتی هستند که امروزه زیاد به گوش شما می رسد، از نوآوری و خلاقیت در کسب و کار تا خلاقیت در طراحی های گرافیک. این مقاله برای خلاقیت در کسب و کار یا طراحی گرافیک نوشته نشده است و تنها راهکارهایی برای خلاق بودن در زندگی خودتان است که می توانید آن را در موارد یاد شده استفاده نمایید.
این راهکارها در قالب تمرین برای خلاق بودن ارائه شده است.


  • سمینار ما

روش های نوین مطالعه ، تندخوانی ، تقویت حافظه

تا به حال برایتان پیش آمده که برای یادگیری یک چیز ساده تلاش کنید اما در فهم مفهوم اصلی مشکل داشته باشید؟

یا اینکه تلاش کنید مطلبی را به دیگران یاد بدهید و متوجه شوید که بعضی از افراد در فهم موضوعات پایه دچار آشفتگی شده اند؟

روش های نوین مطالعه ، تندخوانی ، تقویت حافظه را از زبان شیوای استاد سلماسی بشنوید ...


  • سمینار ما

چهار توصیه برای افزایش قدرت حافظه

در این ویدئوی آموزشی بسیار ارزشمند استاد مرتضی جاوید به چهار نکته برای افزایش قدرت حافظه اشاره میکند که میتوانیم حافظه خود را از قبل هم قوی تر کنیم
برای مشاهده این ویدئوی ارزشمند با ما همراه شوید...


  • سمینار ما

درس خواندن بی برنامه و تصادفی بدترین اشتباهی است که هر دانش آموزی می تواند مرتکب شود. این روش فقط به شکست منجر می شود. برای نظم داشتن باید برنامه ای برای درس خواندن تان داشته باشید و تصمیم بگیرید که چه درسی را چه زمانی می خواهید بخوانید. اولویت های تان را مدیریت کنید تا بتوانید بیشتر درس بخوانید.

1

درس تان را همان روز بخوانید. هر روز در مدرسه چیزهای جدیدی یاد می گیرید؛ بنابراین وقتی به خانه می روید درسی که همان روز در مدرسه به شما آموزش داده شده است را بخوانید.

چگونه برنامه ی درسی منظمی داشته باشیم


  • سمینار ما

آیا کنترل زندگیتان در دستانتان است یا با شانس زندگی می کنید؟
اینکه چه می گویید مهم نیست، اینکه چه کاری می کنید مهم است!
یاد بگیرید چطور زندگی هدفمندتری داشته باشید!
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا اینجا هستید؟ منظورم این است که اگر هدفی نداشته باشید، پس چرا باید زندگی کنید؟
بین میلیون ها اسپرم شما تبدیل به انسان شدید. پس حتماً باید به دلیلی به این دنیا آمده باشید. بنابراین قطعاً برای زندگیتان هدفی دارید، اینطور نیست؟


  • سمینار ما

دانلود رایگان سمینار کامل کسب ثروت و آرامش

با توجه به ارتقا چشمگیر نظرات دانش آموختگان بر آن شدیم که سمینار کامل رایگان معارفه کسب ثروت و ارامش را به طور کامل برای دانلود قرار دهیم تا دیگر دوستان که فرصت شرکت در این سمینار و دوره های آموزشی را نداشته اند بتوانند با راهکارها و طریقه آموزشی این دوره در سمینارهای رایگان استاد ماهان تیموری آشنا شوند.

با توجه به در نظر گرفتن سهولت دانلود برای کاربران عزیز میتوانید ویدئوها را به طور part و بخش های جداگانه دانلود نمایید، کافیست ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه می خواهم همین الان دانلود کنم کلیک کنید.


  • سمینار ما

ده راهکار برای آنکه باهوش‌تر باشیم و باهوش به نظر برسیم!

اگر یک دوره دانشگاهی را سپری می‌کنید یا این که فقط می‌خواهید در جمع دوستانتان با هوش‌تر به نظر برسید راه‌های زیادی وجود دارد، اما این ده نکته اثبات شده و حساب‌پس‌داده بهترین گزینه‌هایی هستند که پیش‌ روی شما قرار دارند. می‌توانید با به کار بستن این ترفندها بر هوش و قریحه خود بیافزایید، و یا حتی در مواقع لزوم فقط باهوش به نظر برسید.


  • سمینار ما

هدف و تغییر دیدگاه

ما به عنوان انسان چیزی داریم که هیچ حیوانی ندارد و آن چیست، قدرت تصور است. و تصور به شما چه نیرویی میدهد؟ شما را قادر میسازد که اتفاقات را قبل از وقوعشان ببینید. منظورم چیست، میخواهم ۱۰ سال به آینده بروید، ۲۰ سال به آینده بروید و میخواهم خودتان را درحالیکه دارید به فرد مورد علاقه تان تبدیل میشوید، ببینید. باید در آینده زندگی کنید. لطفا ویدئو را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید .


www.seminarema.com


  • سمینار ما

نکاتی درباره برخواستن از خواب از زبان استاد مرتضی جاوید

چه کار کنیم هر ساعتی اراده کردیم از خواب بلند شویم؟ خواب یک راز دارد که شاید ۹۹ درصد مردم از این راز بی اطلاع باشند و آن اینکه در زمان خوابیدن ، خواب به عمیق شدن و سبک شدن میپردازد . پس برای بیدار شدن از خواب باید جوری برنامه ریزی کنیم که تو نقطه سبک شدن خواب برخیزیم حالا از کجا بفهمیم ؟ با ما در مشاهده این ویدئو همراه شوید...

  • سمینار ما