هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

همه ما ممکن است در مراحلی از زندگی مان با خودمان روراست نباشیم اما گاهی برخی از دروغ هایی که به خود می گوییم مخاطراتی را برایمان به همراه خواهند داشت. ضمن اینکه گاهی می توان چنین دروغ هایی را به سن و بی تجربگی های ناشی از آن نسبت داد.

 

اما زمانی که به ۳۰ سالگی می رسیم شاید اگر بسیاری از کارهایی که هیجانات دهه قبلی زندگی در ما به وجود آورده بود را انجام دهیم دیگر توجیهات سابق خود را از دست داده باشند. به همین دلیل هم بهتر است با خود صادق باشیم و حال که می دانیم راه های رسیدن به موفقیت چه چیزهایی هستند دیگر به خود نگوییم چرا که با این کار تنها وضعیت مالی خود را به بدتر از آنچه که اکنون هست سوق خواهیم داد. مسلم است که شما هم همچون هر فرد عاقل دیگری علاقه به پسروی در زندگی مالی خود را ندارید و می خواهید دارایی های تان را تا آنجا که امکان دارد بیشتر کنید.
در این نوشته ۱۵ مورد برشمرده خواهد شد که از جمله دورغ های مالی هستند که ممکن است تا قبل از رسیدن به ۳۰ سالگی به خود بگوییم. البته همین جا هم باید به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به اینکه این متن با شرایط اجتماعی-اقتصادی همه جوامع همخوانی ندارد، ممکن است در مواردی برای خواننده ایرانی اندکی رویا گونه به نظر برسد. با این حال می توان بخش های مفید و قابل تعمیم به فرهنگ و وضعیت اجتماعی و اقتصادی را بدون آنکه خود را توجیه کنیم به کار بندیم. البته اینها در صورتی است که انتظار تغییری مثبت در وضعیت مالی خود را داشته باشیم.

 

این موارد را با هم مرور می کنیم:

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۰/۱۸
  • ۸۶۲ نمایش
  • سمینار ما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی