هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

۸ روش آسان برای روشن کردن موتور نوآوری شخصی شما

چهارشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

این‌ ۸ روش آسان برای روشن کردن موتور نوآوری شخصی شما هستند

اولین معیاری که نشان می‌دهد نوآوری در یک سازمان به امری ناکارآمد تبدیل شده این است که به پروسه‌ای دوره‌ای (نه دائمی) تبدیل شود و ادامه آن وابسته به تصمیم گروه کوچکی از افراد ارشد سازمان باشد. آغاز نوآوری در یک سازمان می‌تواند به این دلیل باشد که رهبران متوجه می‌شوند که مدل‌های کسب‌و‌کار موجود آنها کاملا دست‌یافتنی و مشابه سایرین شده یا بدتر اینکه در عرصه رقابت در حال عقب‌نشینی هستند. فقط گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که آغاز نوآوری به‌دلیل وجود مدیری دور‌اندیش است که متوجه شده به‌آسانی نمی‌توان به بهره‌برداری از مزیت‌های موجود ادامه داد و باید آنها را تجدید کرد.


۸ تکنیک برای کسانی که فکر می‌کنند نوآور نیستند

نوآوری در سازمان می‌تواند در فرم‌های مختلفی رخ دهد. برای مدتی همه چیز خوب پیش می‌رود، افراد درگیر روندی می‌شوند که به کشف‌های جالبی می‌انجامد، زمینه‌های جدیدی که کمپانی قابلیت فعالیت موفق در آن دارد را یافته و به روش‌های جدیدی برای خدمت به مشتریان دست می‌یابند.

اما متاسفانه این تلاش‌ها اغلب پایان ناخوشایندی دارند، زیرا بیشتر سازمان‌ها زمانی‌که با مشکلات مالی در روند اختصاص بودجه به بخش‌های مختلف خود مواجه می‌شود ساده‌ترین راه مقابله را قطع بودجه بخش نوآوری می‌دانند زیرا کمترین مخالفت را در پی دارد و مثلا یک مشتری بالقوه نمی‌تواند درمورد محصول جدیدی که هنوز به دست او نرسیده و نمی‌داند مورد پسند او هست یا نه اعتراض کند.

بخش غم‌انگیز ماجرا اینکه گروه نوآوری به نتیجه قدرتمند و جدیدی دست یافته‌است، اما ناگهان یک فرد ارشد سازمان درمی‌یابد که این نوآوری می‌تواند تاثیر نامطلوبی بر منابع مالی موجود گذارد، پس ایده کنار گذاشته می‌شود و دوباره کلنجار با چالش‌های تکراری روزانه آغاز می‌شود.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۱۶
  • ۳۴۵ نمایش
  • سمینار ما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی