هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

چگونه مغناطیس پول و ثروت شویم؟

مغناطیس پول ، انرژی مغناطیسی است. شما مغناطیسی هستید که همه چیز را به سمت خود جذب می کنید ، از طریق سیگنالهایی که افکار و احساساتتان منتشر می کنند.
آیا از فکر کردن به پول دچار احساس هراس و نگرانی می شوید؟ چگونه مغناطیس پول و ثروت شوید؟
آیا دلتان میخواهد پول و ثروت بیشتری کسب کنید، ولی در حال حاضر حتی پول پرداخت قبض موبایل و آب و برق خود را به زحمت در میآورید؟ فرصتی استثنایی برای دوستانی که هم اکنون در حال خواندن این مطلب هستند : به شما توصیه میکنم اول کتاب روانشناسی ثروت را دانلود کرده[این فرصت دانلود رایگان را از دست ندهید] و سپس بعد از آن این مطلب آموزشی بسیار مفید و موثر در مورد مغناطیس پول را مطالعه نموده.


دانلود رایگان کتاب روانشناسی ثروت

چگونه مانند یک میلیونر زندگی کنیم؟

زندگی یک انتخاب است و شما هستید که انتخاب می کنید چگونه زندگی کنید مانند یک میلیونر از هر چیزی بهترین آنرا داشته باشید و از آن لذت ببرید یا یک زندگی معمولی داشته باشید. هر چه هست در ذهن شماست. آیا بهترین را می خواهید؟
یادبگیر: زندگی یک انتخاب است و شما هستید که انتخاب می کنید چگونه زندگی کنید مانند یک میلیونر از هر چیزی بهترین آنرا داشته باشید و از آن لذت ببرید یا یک زندگی معمولی داشته باشید. هر چه هست در ذهن شماست. آیا بهترین را می خواهید؟ بهترین یعنی چه؟ آیا در این مورد تحقیق کرده اید؟ آیا می خواهید مانند یک میلیونر زندگی کنید؟ باید بدانید چه می خواهید. باید قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرید بدانید چه چیزی برای شما اهمیت دارد. بدانید به چیزی عشق می ورزید. آنگاه تصمیم بگیرید تا این گونه زندگی کنید. آیا اهل عمل هستید؟

.:: برای میلیونر شدن این اشتیاقی است که باید در درون تک تک ما وجود داشته باشد . تمام حرفها و افکار بازدارنده ای را که در مورد پول دارید ، به دور ریزید ::.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی