هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

راههای معجزه گر ثروتمند شدن

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۳ ق.ظ

راز ثروتمند شدن چیست؟
ثروت، محصول توانایی اندیشیدن است. شاید به نظر، غیرممکن باشد امّا شما از قبل می دانید که چگونه ثروتمند شوید ولی این دانش را زیر ترس و تردیدی که سال ها در درون تان انباشته اید، دفن کرده اید.این لایه های سیاه و تیره را که مانع از شکوفایی افکار مثبت می شوند، از بین ببرید. بگذارید ذهن تان به دورانی که ترس و تردیدی دروجودتان نبود و همه چیز ممکن بود پرواز کند، آنوقت هرچه به ذهن تان می رسد را بنویسید. این اوّلین تمرین اندیشیدن مانند یک شخص پولدار است.

ذهنیت ما نسبت به توانگری از دوران کودکی با دیدن عملکرد و شنیدن حرف های مالی بزرگترها تغذیه می شود. تمام ذهنیت شما نسبت به پول و اینکه شایسته ی چه موقعیتی هستید، از کودکی نشأت می گیرد. پس برای توانگر شدن باید ذهنیت خود را عوض کنید. یعنی دیدگاه تان را نسبت به پول و ارزش خود، دگرگون سازید. برای این کار، افکار تازه و مثبت را وارد ذهن تان کنید.

ذهن پولدار خود را گسترش دهید

آینده ی مالی خود را چگونه می بینید؟ آیا خود را فردی تنگدست یا با وضعیت مالی متوسط تصور می کنید؟ اگر چنین است بدانید که همیشه در فقر و تنگدستی باقی خواهید ماند. هر کسی به اندازه ای ثروتمند می شود که می اندیشد، پس خود را آنقدر که می خواهید پولدار تصور کنید. ببینید دوست دارید با پول تان چه کارهایی انجام دهید و این رؤیاها را بنویسید و جلوی چشم تان بگذارید. در طی روز چندین بار» من پولدارم « را  تکرار کنید بعد از مدّتی بازتاب این ذهنیت را در کارهایتان می بینید و فرصت های  سودآور بیشتری به سوی خود جذب می کنید.

نگرش خود را نسبت به ثروتمندان تغییر دهید

اگر افراد ثروتمند را آدم هایی حریص، خودخواه، پر افاده و غیر قابل اعتماد می دانید پس تعجّبی ندارد که پولدار نباشید! چون ذهن تان، شما را از تبدیل شدن به کسی که دوست ندارید، باز می دارد. بنابراین با تمرکز بر منش افراد متموّلی که تحسین شان می کنید، معنای ثروتمند بودن را در ذهن تان تغییردهید. مثلاً بیل گیتس که بنیانگذار مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد دنیاست، همراه همسرش،سازمان خیریه بیل و ملیندا را تأسیس نموده که فقط او و همسرش، سالانه میلیون ها دلار به این خیریه کمک می کنند. توجه به تأثیرات مثبت انسان های پولدار، از مقاومت ذهن در برابر این امر می کاهد و راهی پیش پایتان می گشاید که به این افراد بپیوندید.

اهداف بلند مدت برگزینید و در انتظار پاداش آنها باشید

موفّق ترین انسان ها، کسانی هستند که اهداف بلندمدّت بر می گزینند و هر روز، در جهت رسیدن به آنها گام بر می دارند و زندگی شان را با مقتضیات رسیدن به آن اهداف، هماهنگ می کنند. اگر رؤیای ثروتمند شدن دارید باید رسیدن به آن را به بعضی کارها و تصمیم های روزانه تان مقدم بشمارید. برایان تریسی که تاجر و نویسنده کتاب هایی است که فروش بسیار بالایی دارند، می گوید با تلاش برای رسیدن به اهداف بلندمدّت و تسلیم نشدن در برابر وسوسه ی خرج های بی جا، سرانجام به استقلال مالی می رسید.

بدانید که لیاقت ثروتمند شدن را دارید

فکر می کنید لایق چه سطحی از زندگی هستید؟ برای پاسخ به این پرسش وقت کافی بگذارید، زیرا کل زندگی تان بر پایه ی این پاسخ تعریف می شود. اگر فکر می کنید لایق یک زندگی مرفه و سطح بالا نیستید، بنابراین هرگز به این جایگاه نمی رسید. امّا اگر آرزو دارید که در شاهراه ثروت گام بردارید باید از صمیم قلب، خود را لایق آن بدانید.


دانلود رایگان

دانلود رایگان کتاب روانشناسی ثروت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی