هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

اولین راز میلیونرهای خودساخته - برایان تریسی

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ب.ظ

راز اول: رویاهای بزرگ داشته‌باشید

اولین راز میلیونرهای خودساخته ساده است. رویاهای بزرگ داشته‌باشید. به خودتان اجازه‌ی رویاپردازی بدهید. در مورد نوع زندگی که دوست دارید بگذرانید و پولی که دوست دارید در بیاورید و در حساب بانکی‌تان داشته باشید، به خودتان اجازه‌ی تصور و خیال‌پردازی بدهید.


همه‌ی مردان و زنان بزرگ با رویای چیزی فوق‌العاده و متفاوت از آنچه که امروز دارند، شروع می‌کنند. حتماً آن ترانه را شنیده‌اید که می گوید، «باید اول رویایی داشته‌ باشی تا بعد بتوانی به رویایت برسی».

یک لحظه تصور کنید در مورد آنچه در زندگی می‌توانید بشوید، داشته‌باشید یا انجام بدهید، هیچ محدودیتی ندارید. فعلباً تصور کنید که تمام وقت، تمام پول، تمام تحصیلات، تمام تجربه، تمام دوستان، تمام ارتباطات، تمام منتبع، و تمام چیزهای لازم را دارید تا به هر چه که واقعاً در زندگی می‌خواهید برسید. اگر توان‌تان کاملاً‌ نامحدود بود، دوست داشتید چه جور زندگی‌ای برای خودتان و خانواده‌تان به وجود بیاورید؟


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۲۲
  • ۲۳۷ نمایش
  • سمینار ما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی