هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

ارتباط موثر و موفق با ان. ال . پی (NLP)

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ق.ظ

[ ان ال پی - ارتباط موثر - NLP ]

.:: به کمک ان. ال.پی (NLP) می توانید سریع تر وموثر تر از قبل به اهداف شخصی خود دست یابید ::.

کسب موفقیت و برقراری رابطه دوستی و صمیت با دیگران در صدر خواسته های انسان بوده و هست. انسان ها مایلند موفقیتشان بر پایه فضیلت و برقراری رابطه دوستانه بر اساس اعتماد و احترام متقابل با دیگران بنا شود و از جمله علوم جدیدی که ما را در این امر هدایت می کند، ان.ال.پی است. این علم از اوایل دهمه 1970 .م با همکاری جان گریندر و ریچارد بندلر صورت گرفت که به مضامین برنامه عصبی - کلامی اشاره دارد. بخش عصبی بر این نکته تاکید دارد که همه رفتارها از فرایند عصب شناختی بینایی، شنوایی ، بویایی ،چشایی و لامسه نشات می گیرد و ما به کمک حواس پنجگانه دنیا را تجربه می کنیم. در بخش کلامی این امر حائز اهمیت است که ما برای تنظیم افکار و رفتار خود و نیز ،برقراری ارتباط با دیگران از زبان استفاده می کنیم و در نهایت برنامه ریزی شامل انتخاب روش هایی است که با استفاده از آن می توانیم با سازمان دادن به نقطه نظرها و اعمالمان به نتایج مورد نظر دست یابیم.

ان ال پی چیست و چه فوایدی دارد؟

پیام ان.ال.پی این است که ما مجموعه‌ای از آموخته‌هایمان هستیم و چناچه آموخته‌های جدیدی بیاموزیم تغییر خواهیم کرد و امروزه موفقیت، توسعه و پیشرفت در تمامی جنبه‌های زندگی آموختنی است .

ارتباط موثر و موفق با ان. ال . پی (NLP)


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی