به نظر شما برای شروع خیلی دیر است؟
جفری بروتمن عمده فروشی مواد غذایی Costco را در سن ۴۰ سالگی آغاز کرد. بله ۴۰ سالگی. مطمئن هستم که این جمله را از دیگران شنیده اید که اگر تا ۴۰ سالگی کاری برای خود دست و پا نکنی، پس از آن به احتمال زیاد دیگر نخواهی توانست.
اما آقای بروتمن تنها کسی نبود که علاقمندی و تجارت هوشمندانه خود را بعدها در زندگی یافت. هنری رویس حتی دیرتر از آقای بروتمن تجارت خود را در برند Rolls-Royce با شراکت چارلز رولزدر سال ۱۹۰۴ و در سن ۴۳ سالگی پایه گذاری کرد.
هنوز متقاعد نشده اید؟ سام والتون امپراطوری برند Walmart خود را که به طور خودمانی آن را “دنیای والی” می نامند، در سن ۴۴ سالگی آغاز کرد. در سال ۲۰۱۴ مجله فوربس برند Walmart را در رده ۱۹ پرارزشترین برندهای جهان قرار داد.
و این لیست به همین شکل ادامه دارد. در واقع مثالهای زیادی در این خصوص وجود دارد که در شکل اینفوگرافیک این مقاله می توانید آنها را بیابید (بر روی عکس کلیک کنید تا واضح تر ببینید). این لیست را حتی می توانید تا چارلز فلینت که در سن ۶۱ سالگی شرکت IBM را ایجاد کرد، ادامه دهید.
هنوز هم فکر می کنید برای شروع، دیر است؟ واضح و راحت بگویم. شما عمر و رویاهای خود را بسیار ارزان می فروشید. فقط به این موضوع فکر کنید که همین الان از چه محصولات و خدماتی لذت می برید و چه کسی در سالهای قبل بر مبنای چه رویایی نیاز شما را به این محصول یا خدمت پیش بینی کرده است. به نظر می رسد زمان زیادی دارید تا بتوانید شما نیز تجارت خود را پایه گذاری کنید و به لیست ثروتمندان جهان افزوده شوید. کسی چه می داند، شاید برند تجارت شما در چند سال آینده در مجله فوربس رتبه ای تک رقمی کسب کند.
برای خواندن مطالب ارزشمند در زمینه موفقیت ، کسب ثروت ، روانشناسی و ... به وب سایت سمینارما مراجعه نمایید.
www.seminarema.com