هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

هیچ شکی نیست که افراد موفق در زندگی شخصیشان برنامه و روال مشخصی دارند، که دقیقا همین موضوع در بسیاری از مواقع باعث پیروزیشان شده .همه کسانیکه توانسته‌‌اند به موفقیت‌های چشمگیر کاری دست پیدا کنند، به این نتیجه رسیده‌اند که باید ساعات اولیه روزشان را وقف فعالیت‌هایی کنند که برای خودشان بالاترین درجه اولویت را دارد چون بلافاصله با شروع روز درگیر اولویت‌های دیگران خواهند شد.

آیا تا به حال حس کرده اید اگر روز را بهتر شروع می کردید کارهایتان بهتر پیش می رفت؟ شروع خوب یک روز می تواند تفاوت بین فرصت های از دست رفته و موفقیت باشد. چه کاری می توانید برای شروع خوب یک روز انجام دهید؟
در این نوشته ۱۰ کار افراد موفق قبل از صبحانه، بیان شده اند و شما می تونید از آن ها برای موفقیت شغلی استفاده کنید.اگر واقعا می خواهید پا جای پای افراد موفق بگذارید باید درک کنید که زمان بسیار مهم است و باید از هر لحظه استفاده کنید. شما باید کارهایی را که به طور معمول قبل از صبحانه انجام می دهید لیست کرده و با این ۱۰ مورد مقایسه کنید.
دوست دارید بدانید که کارفرمایان و مدیران بزرگ درست بعد از بیدار شدن از خواب چه می‌کنند؟ در زیر به ۱0 مورد از فعالیت‌های صبحگاهی آنها اشاره می‌کنیم.





  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۷/۰۳
  • ۱۰۵۷ نمایش
  • سمینار ما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی