هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

[ قوانین ثروتمندی - جذب ثروت - راز ثروت ]

راز ثروت چیست؟ قوانین ثروتمندی چیست؟ راههای ثروتمند شدن از دیدگاه شما چه چیزی میتواند باشد؟ روانشناسی ثروت آیا میتوانید ما را به پول و ثروت فراوان برساند؟ با ما همراه باشید و مقالات وب سایت را در زمینه ثروت و راههایی ثروتمند شدن (جذب ثروت) دنبال کنید تا به ثروت انبوه برسید.

این چیزهایی که می‌خواهم به شما بگویم را در هیچ کجای اینترنت نمی‌توانید پیدا کنید. خودم از یک پیرمرد میلیاردر نطنزی در پمپ بنزین مورچه‌ خورت پرسیدم که اگر بخواهی دوباره از نو شروع کنی چه‌ کار می‌کنی؟ پیرمرده به من گفت سر هر کاری می‌ روم تا بتوانم ۱۰۰ هزار تومان در بیاروم. بعد با آن یک اتو  می‌خرم تا کُت و شلوار چروکم را اتو بکشم تا موقعی که می‌خواهم خودم را در دایره افراد موفق جا کنم، حداقل ظاهر کار را داشته باشم. اگر موفق شوی خودت را وارد حلقه‌ی آدم‌های موفق کنی یا یک شغل خوب به تو پیشنهاد می‌کنند یا یک موقعیت عالی در اختیارت قرار می‌دهند.

توصیه‌ی یک پولدار

من راز ثروت را کشف کردم !! (جذب ثروت - قوانین ثروتمندی)



نظرات (۲)

  • مغناطیس پول
  • سلام
    من هم دارم در وبلاگ خود با نام "مغناطیس پول" روشهای جذب پول رو معرفی و تمرین می کنم.خوشحال میشوم که نظرات شما رو هم بدونم.
    ادرس وبلاگ من:http://moneymag.blogfa.com/

    سلام برتویی که می توانی شاهکاری از خلقت خداوند باشی ....دعوت از شما عزیزان برای پیوستن در تجارت پرسود  و قانونی و شرعی وبا درآمد بالا ومادام العمر ((  Network Marketing   )) مجموعه بزرگ ACE TEAM   BIZ    شما همان چیزی که دنبالش بودید پیدا کردید...  با پیوستن و عضویت در شرکت کاملا معتبر وقانونی BIZ نه تنها میتوانید از محصولات کیفی وخاص موجوددرسایت شرکت یا فروشگاههای بزرگBIZ  در تهران وسایر شهرهای ایران مایحتاج زندگی خودرا تامین نمائید بلکه میتوانید از پلن سوددهی که در شرکت BIZ به جهت خرید و عضویت شما وزیرمجموعه شما نیز  بهرمند شوید.

    مراحل ثبت نام :1- وارد سایت شرکت به آدرس https://bizmlm.ir/register   شوید.

    2-  درمحل نام کاربر معرف aceasnad68   کد کاربر معرف91378971  را تایب نمائید .

    3- بعد اتمام  ثبت نام  با مراجعه به پنل فروشگاه مرکزی مایحتاج خودرااز آنجا به صورت اینترنی خرید کنید

    4- چنانچه از خرید وکار در این شرکت رضایت داشتید میتوانید به سایر اقوام ودوستان خود نیز این شرکت را معرفی نمائید وآنها را با نام کاربری وکد کاربری خودتان ثبت نام نمائید و آنها هم همین کاررا با سایر دوستان خود واقوام خود انجام دهند تا بدین وسیله سازمان کاری شما فعال شود و به امید خدا وند رزاق  علاوه بر رفع وتهیه مایحتاج مصرفی زندگی خودتان از خرید زیرگروه های خودتان نیز از شرکت بیز بابت خرید ماهانه پورسانت عالی دریافت نمائید. موفق باشید %

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی