هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

مانند یک میلیونر فکر کنید

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۳۱ ب.ظ

« شما به همان چیزی تبدیل خواهید شد که اکثر مواقع در موردش فکر میکنید». اگر میخواهید ثروتمند بوده و به آرزوهای مالیتان برسیدف از همان تفکری استفاده کنید که صدها هزار نفر را میلیونر کرده است.
نکته مهم در خصوص الگوهای فکری میلیونرها این است که ، آنها اکثر مواقع به استقلال مالی فکر میکنند. آن‌ها از نقطه‌ای مشخص در زندگی ، بر اهداف عالی معینی تمرکز کرده و خود را مقید به اجرای فعالیت‌هایی برای کسب آن اهداف کرده‌اند. آن‌ها زندگی مالی خود را سازمان‌دهی کرده و دخل و خرج خود را طوری تنظیم کرده‌اند تا به اهداف مالیشان برسند.

دانلود کنید: کتاب روانشناسی ثروت

‌پس انداز یا ولخرجی

مردم عادت‌های متفاوتی در مورد پول دارند. اکثر آنها به جای فکر کردن به پس انداز و استقلال مالی به این فکر هستند که چه طور  پولشان را خرج کنند و از این ول‌خرجی لذت می‌برند. در سال 2002 یک و نیم میلیون آمریکایی اعلام ورشکستگی کردند.
هر فردی در زندگی خود به یک تقاطع میرسد. یک سوی این تقاطع به اندوختن و پس انداز نمودن پول ختم شده و مسیر دیگر به ول‌خرجی و مقروض شدن ختم خواهد شد. مانند فردی عاقل  بالغ، خودتان یکی از این دو مسیر را انتخاب کنید .


نظرات (۱)

  • رژیم لاغری
  • سعی میکنیم مثل یک میلیونر فکر کنیم ولی سخته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی