هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

زنان از مردان چه میخواهند؟

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۳۷ ق.ظ

امروز می خواهم که به عنوان یک مرد خوب به این سئوال فکر کنید:
“زنان از شما چه می خواهند؟”


البته فکر نمی کنم که این دفعه ی اولی باشد که این سئوال به ذهنتان خطور کرده باشد.
من به عنوان یک مرد بارها این سئوال را در حلقه ی مردان دیگر شنیده ام. در هر مهمانی مردانه و یا گپ زدن های صمیمی و خصوصی، هم از زبان مردان متاهل  و هم مجرد.
به نظر می رسد که رمز گشایی زن ها یکی از اهداف مشترک همه ی مردان دنیاست. شاید در ظاهر آن را انکار کنیم، ولی به طور مخفیانه همیشه به آن فکر می کنیم و از مردان دیگر برای حل آن کمک می خواهیم.

در واقع، این سئوال، سئوالی کاملا جدی و مهم است. آن قدر جدی و مهم است که روانشناسی بزرگ چون زیگموند فروید بیش از سی سال عمر خود را صرف مطالعه و بررسی آن کرد و البته نتیجه ای که گرفت بسیار قابل ملاحظه بود!

وی گفت: “پس از بیش از ۳۰ سال مطالعه ی روح و روان زن ها وحل کردن خیلی از معماهای پیچیده خودآگاه و ناخود آگاه، هنوز جواب یک سئوال را نمی دانم و آن این است که زنان حقیقتا چه می خواهند؟”

به نظر من این حرف فروید واقعا قابل توجه است! وی مسلما دانشمندی باهوش و کوشا بود. مطمئن هستم که تمام تلاش خود را برای درک روان زنان به کار گرفته…
اما اصلا نگران نباشید، چون من می دانم که زن ها دقیقا چه می خواهند! در همین مقاله به شما خواهم گفت که چه می خواهند تا از سردرگمی خلاص شوید و کاری را بکنید که در عمل جواب می دهد!

اگر تا همین الان دارید به من می خندید، کاملا حق دارید! من مسلما استعداد و بهره هوشی در حد فروید ندارم. سی سال عمرم را نیز صرف آنالیز وبررسی روان زن ها نکرده ام اما با این حال ادعا می کنم که پاسخ این سئوال مهم را یافته ام!

البته منظورم این نیست که به راحتی پاسخ آن را یافته ام. برای درک این موضوع راه درازی را رفته ام و آزمون و خطای زیادی انجام داده ام و امیدوارم که شما با خواندن این مقاله در عمر خود صرفه جویی کنید و زودتر از من به نتایج دلخواهتان دست یابید.
مدتها پیش، زمانی که در اول راه بودم تصمیم گرفتم که از خود زن ها بپرسم که چه می خواهند. عاقلانه ترین راه حل نیز همین به نظر می رسید که از خودشان بپرسم چه می خواهند، مگر نه؟
و جالب اینجاست که خانم ها به شدت از این سئوال استقبال می کنند! کافی است که این سئوال را ظرف یک دقیقه از آن ها بپرسید. برای چند ساعت بعدی لازم نیست که شما حرفی بزنید. فقط ساکت بنشینید و گوش دهید. آنها ساعتها حرف خواهند زد! به طور کامل و با جزئیات دقیق پاسخ سئوالتان را خواهند داد و اطمینان حاصل خواهند کرد که شما کلمه به کلمه حرفهایشان را فهمیده باشید!
و من توصیه می کنم که حداقل یکبار این را امتحان کنید. از یک خانم بپرسید که فکر می کند خانم ها به طور کلی، از مردان چه می خواهند و چه انتظاراتی دارند؟
بعد از آنکه من با چند خانم در این مورد مشورت کردم، دریافتم که هر  کدام از آنها پاسخی متفاوت می دهد. حتی بعضی از آنها در بازه های زمانی متفاوت، جواب های متفاوتی می دادند!


در این مرحله بود که من به این نتیجه گیری مهم رسیدم که زن ها خودشان هم نمی دانند که چه می خواهند!
به عبارت درست تر، زن ها فکر می کنند که می دانند چه می خواهند اما در عمل رفتاری متفاوت از خود نشان می دهند.
در اینجا بود که چشمان من رو به حقیقت باز شد و من به این ادراک مهم دست یافتم:
اساسا فکر کردن به اینکه زنان چه می خواهند، کار بیهوده و اشتباهی است. هر زنی با زن دیگر متفاوت است و خواسته های متفاوتی دارد. سئوال درستی که یک مرد در ارتباط با جذب و درک زنان باید از خود بپرسد این است:
“زنان به چه چیزی واکنش نشان می دهند؟”

خوب به سئوال بالا توجه کنید: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که زنان به چه چیزی واکنش نشان می دهند؟

چند سال قبل تحقیقی علمی در همین مورد انجام شد. در طی یک آزمایش علمی، از “مری” پرسیده شد که از چه مردانی خوشش می آید؟
“مری” در پاسخ به این سئوال نوشت که مردان “باهوش” و “صادق” را می پسندد.
سپس به “مری” این فرصت داده شد که با ۲۰ داوطلب مرد صحبت کند، فقط ۵ دقیقه با هر کدام.
در میان این ۲۰ مرد، وی با “جان” صحبت کرد که فردی “باهوش” و”صادق” بود.
همچنین با “مایکل” نیز آشنا شد که آن قدر ها باهوش و صادق به نظر نمی رسید ولی”شوخ طبع” و با “اعتماد به نفس” بود.


در پایان آن روز از “مری” پرسیده شد که از چه مردانی خوشش می آید.
مری پاسخ داد: مردان شوخ طبع و با اعتماد به نفس!
جالب است نه؟
به نظر شما آشنایی با مایکل چه تاثیری روی مری داشته است که باعث شده به طور ناخودآگاه توقعاتش از یک مرد عوض شود؟
و این مسئله زمانی پیچیده تر شد که یک ماه بعد دوباره از مری همین سئوال پرسیده شد و مری در جواب گفت: مردان باهوش و صادق را می پسندد!


یعنی یک ماه بعد از اتمام آزمایش مری به همان معیار های خودش بازگشته است؟ همان معیارهایی که فکر می کند در یک مرد برایش اهمیت دارد؟!
اما مری واقعا در یک مرد، چه می خواهد؟
همانطور که گفتم، تمرکز روی کشف کردن خواسته های زنان بی فایده است.
تجربه به من نشان داده که این سئوال هیچ جواب شفاف و روشنی ندارد و در نهایت باعث سردرگمی شما خواهد شد. و اگر شما به عنوان یک مرد “سردرگم” شوید، نمی توانید انتظار داشته باشید که همسرتان به شما اعتماد کند و مجذوب شما باشد.


چون همه روی این نکته اتفاق نظر دارند که یک “مرد سردرگم” به هیچ وجه جذاب نیست! هست؟
پس از این به بعد این سئوال را از ذهنتان پاک کنید. زنان را تبدیل به موجوداتی مرموز و غیر قابل حل نسازید. ما مردها همیشه عادت داریم که خود را در یک جزیره اسرارآمیز تصور کنیم و بعد دنبال نقشه ی گنج بگردیم! دیگر بس است! نقشه گنجی وجود ندارد و بهتر است دیگر مثل یک آدم بالغ فکر کنید.
کار شما این نیست که خواسته زنان را کشف کنید و بعد در اختیارشان بگذارید. اگر این روش برایتان جواب داده، حتما به من هم خبر دهید!


به جای آن، خود واقعیتان باشید و بعد ببینید که زنان به چه جنبه یا خصوصیت های شما واکنش نشان می دهند، و به چه چیزهایی نه.
اجازه دهید مثالی بزنم.
دو حالت را مجسم کنید:
حالت اول) مردی را تجسم کنید که وقتی سر کار می رود، مرتب به همسرش زنگ می زند و حالش را می پرسد. همیشه سعی می کند به همسرش نشان دهد که چقدر به وی فکر می کند و حتی سر کار نیز خاطره ی وی از ذهنش دور نمی شود.
حالت دوم) مردی را تجسم کنید که وقتی سر کار می رود، آن قدر غرق در کارش می شود که بسیار به ندرت با همسرش تماس می گیرد. حتی به سختی می تواند جواب تلفتش را بدهد. اما وقتی شب به خانه می رود، تمام کار و افکار مزاحم را کنار می گذارد و برای ۲ ساعت جوری با همسرش برخورد می کند که انگار وی دلرباترین زنی است که روی کره زمین قدم گذاشته است و امشب هم شب آخر زندگی مرد است و باید از لحظه به لحظه ی بودن با همسرش حداکثر استفاده را بکند.


حال جواب این ۲ سوال را بدهید:
۱- اگر از یک خانم نظر بخواهید که یکی از این دو مرد را انتخاب کند، کدام را ترجیح خواهد داد؟
۲- در دنیای واقعی، فکر می کنید همسر کدامیک از مردان فوق الذکر، عاشق و دلباخته ی شوهرش هست؟

>>حال پاسخ این دو سوال را با هم مقایسه کنید و کمی سرتان را بخارانید!!<<

به جای آنکه سعی کنید زنان را در ذهنتان رمز گشایی کنید، از امروز خوب به رفتار همسرتان دقت کنید و ببینید که به چه رفتار شما بیشتر واکنش نشان می دهد و به چه رفتاری نسبتا بی تفاوت است؟
فکر می کنم بقیه کار را دیگر خودتان بلد باشید. مگر نه؟


اگر شما پکیج آموزشی از عشق تا خیانت را ندیده اید بدون شک میتوانم بگویم فرصت بزرگی را در شادابی زندگی زناشویی اتان از دست داده اید . برای تهیه این پکیج میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید و همین الان کامل توضیحات پکیج از عشق تا خیانت را مطالعه کرده و با نگرش باز این پکیج را خریداری کنید تا به خواسته ها و جواب های ذهنتان برسید .
و اگر مایلید بیشتر درباره ی جذابیت بین زن و مرد و راه های دیگر ایجاد و حفظ آن بدانید، توصیه  می کنم که حتما پکیج آموزشی از عشق تا خیانت را تهیه کنید.

.:: توضیحات بیشتر در مورد پکیج آموزشی از عشق تا خیانت اینجا را کلیک کنید ::.


------------------------------------------------------------------------------------------

بیشتر بخوانید :

زبان عشق شما چیست ؟

فیس بوک اعتماد به نفس شما را کم میکند یا زیاد؟

5 باور غلطی که جوانان در مورد ازدواج دارند؟

نظرات (۱)

  • رژیم لاغری
  • خیلی خوب بود

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی