هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

تعریف ثروت بدین گونه است: "تعداد روزهایی که می توانید بدون انجام کار فیزیکی (یا هر کسی در خانواده شما کار فیزیکی انجام می دهد) سپری کنید و هنوز قادر به حفظ استانداردهای زندگی خود باشید." بطور مثال: اگر مخارج ماهیانه شما به میزان 1000 دلار در هر ماه باشد و مقدار 3000 دلار هم پس انداز داشته باشید، میزان ثروت شما تقریباً به اندازه سه ماه یا نود روز خواهد بود. واحد سنجش ثروت زمان است نه پول.


در سال 1994 ثروت من و همسرم بی حد و حصر بود. (به استثنای تغییرات گسترده اقتصادی) زیرا درآمد حاصل از سرمایه گذاری‌هایمان بیشتر از مخارج ماهیانه‌مان بود.
به هر حال مهم نیست درآمد شما چقدر باشد، آنچه اهمیت دارد میزان پس انداز شما و مدت زمانی است که آن پول برای شما کار می کند. هر روز با افرادی روبرو می شویم که درآمد بالایی دارند اما تمامی درآمد آنها خرج می شود و ستون مخارج ایشان بیشتر از ستون درآمد آنهاست. الگوی جریان نقدینگی آنان بصورت زیر است:
هر آن که پول بیشتری بدست می آورند آن را صرف خرید می کنند. گاهی اوقات نیز یک ماشین جدید یا خانه بزرگ تری را خریداری می‌کنند که ره آوردی برای بدهی طولانی مدت و تلاش فیزیکی بیشتر بوده و دیگر پولی باقی نمی ماند تا وارد ستون دارایی‌ها شود. این پول به سرعت از دست شما می‌رود، ممکن است این طور تصور کنید که آنها مسهل مالی مصرف می کنند.


همین الان دانلود کنید

دانلود رایگان کتاب چهار راه پول سازی

نوشته رابرت کیوساکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی