هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

با این 5 تکنیک قهرمان زبان بدن می شوید

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ

زبان بدن - برنامه ریزی عصبی ، کلامی

شاید کمتر کسی اهمیت زبان بدن را انکار کند. زبان بدن شامل همه‌ی چیزهایی می‌شود که از حالت‌های بدنی شما منتقل می‌شود، مانند کارهایی که در حین صحبت‌کردن با موهای خود می‌کنید و موارد بسیاری دیگر. در اینجا به 5 تکنیک بسیار قدرتمند و قهرمانه زبان بدن خواهیم پرداخت که از بسیاری افراد سر می‌زند.



سابقه‌ی چندین میلیون ساله تکاملی ما انسان ها به ما این را آموخته است که از روی کوچکترین حرکات و تغییرات در وضعیت فرد مقابل تا حد زیادی بتوانیم حدس بزنیم که او در چه حالی است و تا چه اندازه می تواند ما را هم تحت تاثیر قرار دهند.
انسان ها امروزه در روابط خود با دیگران، به صورت ناخودآگاه به چیزهای زیادی دقت می کنند که هر لحظه تصویری که از فرد مقابل در ذهنشان دارد را شکل می دهد.


پنج تکنیک فوق العاده زبان بدن که شما را قدرتمند نشان می‌دهند

گفته می‌شود که در دنیا بیش از ۷ هزار زبان و گویش مختلف وجود دارد. حتی بعضی از زبان‌شناس‌ها برآورد کرده‌اند که هر دو هفته یکی از این زبان‌ها برای همیشه محو و فراموش می‌شود. اما در این میان مهم‌ترین زبان زندگی شما، زبانی که تأثیر زیادی روی تعامل شما با دیگران می‌گذارد، زبانی است که اصلا صدایی ندارد.


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۲۸
  • ۳۰۴ نمایش
  • سمینار ما

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی