هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

www.SeminareMa.com

ما اینجا هستیم تا به شما اجازه ندیم رویا هایتان را فراموش کنید.
وب سایت : www.SeminareMa.com
تلگرام : https://t.me/Seminarema

محبوب کن - فیس نما
پیوندهای روزانه

آموزش زبان بدن در کسب و کار

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۹ ب.ظ

زبان بدن در کسب و کار (رفتارهای غیرکلامی)

[ آموزش زبان بدن - زبان بدن در کسب و کار - رفتارهای غیرکلامی ]

حتماً این جمله را شنیده اید که «صدای عمل بلندتر از کلمات است.» این مسئله مخصوصاً در مورد زبان بدن (ارتباط غیرکلامی) صحت دارد. زبان بدن نوعی ابزار ارتباطی قدرتمند است که با استفاده از آن می توان دوست پیدا کرد و یا دیگران را به انجام کاری متقاعد نمود.
آشنایی با زبان بدن به شما کمک می کند مسائلی مثل جذابیت، حقیقت، اعتمادبه نفس و شرم را تشخیص دهید. شما با دقت در حرکات طرف مقابل می توانید به حقایق زیادی دست یابید. در واقع تمام ما آگاهانه یا ناآگاهانه از «زبان بدن» استفاده می کنیم.

به ارتباط‌ های غیرکلامی که تنها شامل حرکات و رفتارهای فیزیکی اجزای بدن از جمله نحوه نشستن، قرار گرفتن پاها روی یکدیگر، حالت‌های صورت، حرکات دست‌ها و ... می‌باشد، زبان بدن یا Body Language گفته می‌شود. محققین معتقدند که یکی از روش‌های ذهن خوانی افراد درک اشارات چهره و حرکات بدن افراد است تا از طریق زبان بدن یا تن گفتار به آنچه که در ذهن آن‌ها می‌گذرد پی ببریم. جالب است که بدانید بیشترین ارتباط میان افراد (93%) را زبان بدن آن ها تشکیل می‌دهد و فقط 7% ارتباط شامل گفتار می‌باشد.

سوال:

رمز تأثیرگذاری زبان بدن در کسب و کار چیست؟

آموزش زبان بدن در کسب و کار

`

نظرات (۱)

  • رژیم لاغری
  • ممنون مفید بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی